אפשטיין: "ידעתי שאין רוב לחרדים בכל קונסטלציה שהיא"

ארי וידר 10 Comment on אפשטיין: "ידעתי שאין רוב לחרדים בכל קונסטלציה שהיא"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אנשי דגל התורה מביעים ביקורת מפורשת על היעדרותם של כמה מחברי אגודת ישראל בהצבעה על הספורטק בירושלים.

גם בעיתון יתד נאמן ניתן ביטוי כאשר העיתון מציין את כל אחד מהנציגים שנכח בהצבעה, וגם את אלה ש'נעדרו'.

גורם בדגל התורה ציין כי באשדוד נאבקים נציגי אגודת ישראל בחילולי השבת ואילו בירושלים הם כביכול מביעים הסכמה שבשתיקה, זאת על אף שיוסי דייטש, הנציג הבכיר של אגודת ישראל בעיריה, ויוחנן ויצמן איש חסידות גור דווקא נכחו בהצבעה והצביעו נגדה.

אחד מאלה שנעדרו מההצבעה היה נציג בני תורה חיים אפשטיין שסירב להתייחס בפרוטרוט להיעדרות ואמר לאתר 'קול חי': "אני ידעתי שאין רוב לחרדים בכל קונסטלציה שהיא".

על שאלתנו האם התייעץ עם מורו הגר"ש אוירבאך הוא אומר: "זה לא משנה אם התייעצתי או לא, אני מוסמך לעשות את הצעדים שלי".

הוא סירב להתייחס לעליהום והרמזים מצד דגל התורה לכך שהנציגים שנעדרו לא נלחמים על השבת ורק אמר "אז כתבו".



10 תגובות

מיין תגובות
  1. 10

    איך הוא אמר כשאין יורוך אין ועשית…
    ברקת אמר לו אילו תצביע יהיה 14 מול 13 זה רוב על חודו של קול, תעזור לי שיהיה לי רוב מוחץ ותקבל ממני הטבות כאלו ואחרות.. אפשטיין – איך לא קנה את ההצעה..
    (השערה)

  2. 9

    אחת ולתמיד: הלא אילו היה הפוך שדגל התורה היו נמנעים ווהאיי ווהאיי ווהאיי מה שעיתון הפסל היה כותב וחיים אפשטיין היה מדבר..
    אז מה התשובה שלהם לצביעות הזו שחוזרת על עצמה כל פעם מחדש?

  3. 8

    עצניקים תסתמו ותירגעו די להרס וחורבן היהדות
    חולי נפש וחוליגנים מטורפים ומשועממים שמחפשים עם מי לריב

    זכור: אחרי רבים להטות וודאי בכזה מקום שאין כלל ספק או במה לטעות!@!!

  4. 6

    חיים ! . רשמנו לעצמנו. כל פעם שיהיה לכם, אנשי הפלג-הפלס, טענות על הנציגות החרדית בכנסת ובכל מקום, לדוגמה ענייני גיוס וכו' נזכיר לכם את המשפט המצטדק (והמטופש) ש"ידעתי שאין רוב לחרדים בכל קונסטלציה שהיא" . וכן, גם את המשפט הלא מפתיע "זה לא משנה אם התייעצתי או לא, אני מוסמך לעשות את הצעדים שלי" גם נזכור לדראון עולם.

  5. 5

    כל האמת על הפרובקציה של דגל בקו המערכה 0542014890
    ולגופו של עניין א. מישהו מתנגד לגן סאקר חרדי מתחת לבית?
    כל הטענות על חילולי שבת לא רלוונטיים. לא מדובר על מגרשי ענק כמו טדי וארנה אלא על מגרשים ממוצעים שישנם בכל שכונה עם מתנ"ס. אין שום סיבה שבעולם שאנשים שגרים בדרום מרכז העיר יבואו לשחק שם משחק סטנדרטי (על משחקים גדולים -שמצריכים אישור והליך פרודצרלי- התחייבה העירייה שלא יתקיימו בשבת. (חוץ מזה זה לא כזה קרוב. זה בין כביש רמות -כביש סואן שפתוח ופעיל בשבת- לכביש 1 שהוא גם כנ"ל. ) ב. זה נעשה בהוראת מרן רבינו הגר"ש שליט"א ג. גם אם כן יתברר שישנה בעיה כל שהיא בוועדה המקומית והמחוזית ישנם רוב חרדי. במקרה ואכן ישנו בעיה מיד יוכלו לתקן את זה ולמנוע את זה. כל המריבה עם ברקת היא סתם כדי לייצר כותרות. מדובר רק על מעבר תקציבי כדי שיוכלו להתקדם קצת.
    שימו לב בעיקר ההתקפה ביתד נאמן זה על ההידברות הידברות הידברות. איך ניר אמר. לא שמעתי כל טענה הגיונית. ובמקרה שאני נשמע נפתור את הבעיה.

  6. 4

    זה לא תירוץ.! אפשטיין חתיכת בוגד, זבל שהולך נגד גדולי הדור.! עוף לעזה.!

  7. 3

    א. אני יודע מעדות מכלי ראשן כי הוא התייעץ מה לעשות עם מרן ראש הישיבה הגר"ש אויערבאך שליט"א.
    ב. לתשומת לב התוקפים, את התוכנית של הספרוקט יזמו גורמים חרדיים בתקופת כהונתו של ראש העיר החרדי הידוע בפועליו הטובים הרב אורי לופוליאנסקי, ובין היוזמים היה גם חבר הכנסת מדגל התורה אורי מקלב.
    ג. ידוע, שהספורטק הוא במקום הקאנטרי רמות שהיה מתוכנן שהוא גרוע לכו"ע גם בריכה מעורבת וגם בתוככי שכונה חרדית, ומה פלא לשמוע את חבר העיריה ראוכברגר בישיבת העירייה שאומר מילא ההיתם עושים קאנטרי אבל ספורטק? ואני לא יודע אם לצחוק או לבכות….?

  8. 2

    למגיבים 6 ו 8. אתם כותבים כידענים גדולים כי הדבר נעשה בהוראת הגר"ש. אתם לא מתביישים ? לכתוב כי הגר"ש שליט"א הידוע בגודל קנאותו הוא זה שנתן את ההוראה המבישה ? אפילו חיים אפשטיין המותקף בעניין (ובצדק) לא הטיל את האחריות על הגר"ש , אלא אמר "זה לא משנה אם התייעצתי או לא, אני מוסמך לעשות את הצעדים שלי". מגיב 6 בכלל יצא מדעתו כשהשמיץ לא רק את הגר"ש אלא גם את גדולי ישראל כביכול הם הורו להתנגד לתכנית בשביל להשיג תקציב כל שהוא. הלא תבושו ?